Kızlar bebeğim 4,5 aylık 3 gündür dönmeye başladı ve bizi mahvediyor artık. Ne gündüz ne gece durmuyor. Sırt üstü ağlıyor, dönüyor karnının üstüne yoruluyor yine ağlıyor, kucağımda destekli oturtuyorum sıkılıyor yine ağlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Gece zaten max 1,5-2 saate bir uyanır oldu, gözü kapalı dönmeye çalışıyor bağırıyor. Geceler neyse de bu gündüzler zehir oldu bana hiç susmuyor çünkü. Ne yapacağım bir fikir verin lütfen ya 🙄