sevgiliannne Merhaba kızlar bebeğim 5 gündür ishal doktor 5 buçuk aylık bebeğim için 3 Damla kullanabileceğimi söyledi ama kullanım yaşı 2-10 yaş 6 aylıkken kullanan var mı
susancikanbalik sevgiliannne gönül rahatlığıyla kullanabilirsin ben 4 aylıkken kullanmaya başlamıstım
mrweurs susancikanbalik benim bebeğimde kabizlik yaşıyoruz eczanemiz enterogermina verdi bir flakon dedi ama fazla mı olur yoksa damla şeklinde mi kullanacagim
susancikanbalik mrweurs ben altı aylıkken sap simplex kullanıyordum ama arkadaşım enterıgermına kullanıyordu