derya_enes2025 öyle çok sıkıntı bı durum zaten normal doğumlarda yasaniyormus ama çevremdeki herkes 4 aydan sonra geçti dedi ama benimki devam etti bol bol sıvı kullan başka çaresi yok doktor anrecta diye bı krem verdi o kadar etkili sürer sürmez başına acayip bı ağrı atıyor kolunu kaldiramiyorsun mide bulantısı yapıyor 15 gün kullanmak gerek ama ben 4 günden fazla kullanamadim ama o bile suanlik iyi geldi