elif_miray canım , buna benzer postları ben de açtım . Ama tabiki kayınvalide mevzusu olmadığı için çoğu kişi cevap vermiyor. Bizde 4 ay 1 günlüğüz .
3 ay 4 günlükken başladı , hâlâ devam ediyoruz . 2 aydan sonra meme reddimiz başladı şuan hâlâ devam ediyor . Mamaya da başladım , çünkü ne yaptıysam memeye dönmedi . Uykuya geçişi o kadar zor ki , sabaha kadar saat başı uyanıyor . Gündüz uykusu hiç yok , varsa da 20 dk kucağımda uyuyor . Perişan haldeyim , bazen oturup ağlıyorum. Ne gece dinlenebiliyorum ne gündüz 🤦♀️
Sanırım atak haftasındayız , sonlara yaklaştım rahatlarım diyordum hâlâ rahatlamadım malesef . Bu arada bizimde diş yerlerimiz kaşınıyor , bazı sabahlar ateşle uyanıyoruz . Günün her saati huzursuz , her şeyden çabuk sıkılıyor