selin27187_ Arkadaşlar sağlık ocağı rotavirus aşısıni evde siz yapabilirsiniz diyor evde yapan varmı bu aşıyı veya yapılmalı
yrnyrn061 selin27187_ evet ben krndim yaptım bir dorun yaşamadık ilkinde ikincisinde sadece ishal oldu
gg3848 selin27187_ yani sıvı bir aşı olduğu için evde de yapabilirsiniz ama herhangi bir aksi ihtimale karşı sağlık ocağında veya hastanede yaptırmak daha iyi bence
arzuyoo Bebek çok aç yada çok tok olmasın sıvı bir aşı ağzına yavaşça döküyorsunuz isterseniz 2 3 kere de yavaş yavaş verebilirsiniz kusmamasına ve ağzından çıkarmamasına dikkat edin. Ama asm de hemşirelerde yapabilir pekala
yrnyrn061 kimbumadam sorumluluk alan bendim çok şükür bebeğimin hiçbir aşıda bir sorunu olmadı bu yüzden ben gitmeyi tercih etmedim ayrıca teyzem de ebe böyle de bir avantajım var
kimbumadam yrnyrn061 Onu demek istemedim , gerekli koşullarda saklamamışta olabilirsiniz.Sisteme girmesi ben yaptım anlamına gelir.
birprensannesi1 selin27187_ iki çocuğuma da ben yaptım barkodu verdim sisteme girdiler yavaş yavaş verip kusmalarına engel olmak yeterli
bebemiz selin27187_ ilkini aile hekimliğinde ikincisini biz evde verdik ama az az vermek gerek bir de direkt ağzının ortasına değil yanlara boşaltın demişti doktorumuz püskürtmemesi için . Hepsini boşalttıktan sonra biraz da emzirmiştim. Bir anda hepsini sıkmadık yani