Daha önce de yazmıştım geçen ay bebeğime memeyi bıraktıracaktım az emmeye başlamıştı. Tam buna niyetlenmişken hasta oldu ve birden memeye yapıştı. Son 15-20 gündür iyileşti ve tekrar eski rutinlerimize dönmeye çalışıyorum ama asla kabul etmiyo. Memesiz uyumuyo özellikle geceleri asla emmeden geri dalmıyo. İkimizin de uyku kalitesi berbat. Bazı geceler 2-3 kere kalkıyor buna tamam ama bazen çok daha sıklaşıyor. Tekrar memeden kesmek istiyorum ama merak ettiğim birkaç konu var bugün doktora randevu aldım gidecektim gidemedim maalesef o yüzden tecrübeli annelerden yardım bekliyorum. Birincisi bebeğimin hala hiç dişi yok testler yapıldı her şeyi normal (ben geç çıkartmışım muhtemelen bana çekti). Diş çıkarırken emmesi onu sakinleştirir diye bırakmak istemiyorum. İkincisi emme isteğini nerden alacak emzik de emmiyor bunun psikolojide bir karşılığı var bundan korkuyorum. Anlayacağınız kafam baya karışık lohusayken bile içim bu kadar daralmamıştı. Bi yandan da her ne kadar bunalmış olsam da sen annesin zorlukları çek çocuğunu emzir emdiği kadar diye vicdan yapıyorum