HELELEKADIN Bence hevesliyse ve daha önce yaptıysa kesin devam edin. O gitmezse de siz götürün ara ara, emin olun eğer çişi gelip söylüyorsa birde yapıyorsa kesin alışır.
Komşumun oğluda böyle zorlandı ama 1 ay içinde bırakmıştı bezi
Bizim sürecimizde benim hiç çabam olmadı. 19 ay gibi lazımlığı almıştım ama korkuyordu. Evde oynadı hep sonra heves etti. Bir kaç kere ayakta yaptı falan derken alıştı. İşte 22 aylıkken de bezini çıkarıp oturuyodu. Maşallah diyim de daha hiç altına kaçırmışlığı yok.
Bizimki bu konuda istikrarlı çıktı 😅