ceylanco 9 ayız hıcbir dis yok alt ve üst etler kabarık duruyor ama aylardır öyle yani bi gelismee de yok anlamadım hepsini birden nasıl cıkarcak
hlyaakky Deletedmom_968 ay bizimde öyle 9.5 ay alt iki üstlerden tık yok, iner mi diye bekliyorum bir iki gündür her şeyi yine kemiriyor dişliyor kafa sağa sola gidiyor üst dişleri biraz yoracak gibi geliyor inşallah kolay olur🙏🏻🥹
Deletedmom_968 hlyaakky umarım ya bizde çok zor geçiriyoruz sanırım 4 diş birden çıkacak oralar kabarık ama ne olur bende bilmiyorum en kolay şekilde atlatsak şu dişleri🤦♀️
hlyaakky Deletedmom_968 ya bizde de aynı üst iki bir de yan azılar sizin de öyle mi? Acaba 4 ünü birden mi çıkaracaklar ki?
Deletedmom_968 hlyaakky evet evet tam aynı şişlik 4 dişinde var sürekli kaşıyor alnı yüzü yanakları sıcak baksan 39 derece mi dersin ateşine ama ateşi de 36.5 çoklu diş çıakrmada böyle oluyor dedi sağlık Ocağı’nda doktor