11 aylık bebegim 8 dişi var azı dişlerini de şişirmiş çıkarmak üzere neredeyse hiç ara vermeden sürekli yeni diş çıkarıyor hem bebegim hem ben çok yıprandık bu süreçti aşırı kilo kaybı da yaptı bana mı çok erken çıkarıyor gibi geliyor anlamadım normali nasıl olmalı?