Merhaba kızlar bebeğim sarılık nedeniyle ilk ay başlıkta yazan mamayı kullanmıştı anne sütüne ek olarak daha sonra bıraktık 5 gündür ishali var kilo kaybetti mama başlamaya karar verdim son zamanlarda gelişen toplama durumundan dolayı aklım karıştı siz hala bu mamayı kullanıyor musunuz yoksa değiştiniz mi? Bebeğim 5 ay 18 günlük