Merhabalar.. kızım da doğduğundan beri ara ara olan katılma nöbetleri oluyordu. En son gittiğimizde doktor katılma nöbeti olmadığını söyledi çünkü katılma nöbetleri altıncı aydan sonra başlarmış. Çocuk nörolojiye yönlendirdi. Bursa’da hangi hastaneyi tavsiye edersiniz. Bir de aynı gün içerisinde çocuk doktoruna gidip alan açtırıp çocuk nörolojiye gösterebilir miyiz kızımızı.