Asyaveannesi04 aysss001 Benim kızımın çoğu şeyi marka Gap, mango, Zara, NeXT, Adidas, Nike hemen satıldı baya da 9-10 bin oldu onunla da kızıma tekrar alışveriş yaptım
Mnli aysss001 satılıyor ama eskisi gibi değil çok uyguna koymanız lazım bir de satış yaptıkça satış geliyor gibi bişey profilinizin görünür bilinir olması lazım
balkizimcicekkiz Asyaveannesi04 dolap hesabınız nedir bende bu marka ürünleri ikinci el alıyorum bazen
Asyaveannesi04 aysss001 ucuz ucuz koyun temizse illaki alan olur ben öyle aman aman illa aldığım fiyata satma kafasında değildim maksat yerim açılsın hemde kızıma yenilerini alayım diyeydi
oglumubeklerken aysss001 yok pahasına satılıyor bacım. Yani ben çok satış yaptım ama gerçekten anca 20 parça satılsın ki bi takım kıyafet alayım çocuğuma o kadar ucuza istiyorlar maalesef.
aysss001 Asyaveannesi04 inşallah hepsını satıp çocuğa bir iki yazlık kıyafet alabilsem çok iyi olacak bi ütüleyip güzelce çekip koyayım