15.gundeyiz 2 gun dışında her zman kakasını altına yaptı. Hic kızmadım bagirmadim her defasinda kakanin yeri tuvalettir dedim. Kakasından korkmuyor bi ayrılık kaygisi yok yani tuvalettende korkmuyor cisini yapıyor oturuyor hatta simdi simdi kendi basina girsin diye kapiyi lambayi acik birakıyorum cisim geldi diyip gidiyor yani cişle yada tuvalette bi sorunumuz yok. Tek derdim kakasını neden tuvalete degilde altına yapıyor olması anlamıyorum. Bu durumu yaşayan varmı bir akıl verin