Kızıma ben uyumadan gece 1 de mamasını içiriyorum. O uyanmadıkça mama için bende uyanmıyorum. Sabaha karşı uyandığım oluyor o zaman mama yapıp içiriyorum. Gece içirdiğim mamadan sonra Kesintisiz 7-8 saat uyuduğu oluyor. Doğru mu yapıyorum bilmiyorum geceleri mama için uyanmalı mıyım yoksa böyle devam mı edeyim