adenveben köy peynirim var, o olmadığında da marketten kendimiz için aldığım süzme peynirden falan veriyorum. Genel olarak kendimiz ne yiyorsak onu verdim ben hep. Sadece ilk zamanlar tuz oranı fazla olduğu için köy peynirinde suda bekletiyordum yedirmeden önce