Hatıra olsun diye Bi takım alırım kızıma, ama Bi yere gitmeyeceğimiz için giydirir evde resmini çekerim sadece 🤷🏻♀️
Kocam bayramda 3 gün de mesaide olacak, gidecek kimse de yok
Bi Kv var, onlarda evde durmazlar, eşim çalıştığı için zaten gidemeyiz o yüzden bize bayram evde olacak😏