Alpereniannesi52 Benim de 2 gün kalmış çekilişe diyor başta da öyle dedi gene başa sardı bende bişey anlamadım ayrıca çekiliş nedir bize ne gibi bir faydası var ki ? Ben zaten her gece buradayım 2. Evim 🤭