3,5 yaşındaki kızımın kan sayımında pltsi 48 çıktı. Hgb 0,1lik yüksek. Diğer aklınıza gelebilecek bütün değerler normal. Demir ferritin folat b12. Çarptığı yerler çok büyük morarıyor, Sürekli karnım ağrıyor diyor ve 2 hafta önce 1 hafta süren ishal oldu kendiliğinden geçti. Perşembe günü ultrasonu var endişeliyim. Benzer durumlar yaşadınız mı kızlar? Rahatlamaya ihtiyacım var. 😢