asellmomss Kızlar bebişim 3 ay 5 günlük bugün rotarix ilk doz yaptırdım şimdi daha sonra bebeklerde ishal yada ateş yaşadınız mı
gg3848 asellmomss biz rota aşısından sonra hiç sorun yaşamadık sadece ilk gece biraz hafif bir gaz sancısı olmuştu o kadar