metinatlas23 Oğlumu anlatmışsınız resmen biz sadece İngilizce de çok kelime bilmiyoruz kitaplara çok düşkün evde çok fazla kitap var kartlarda artık sormadan bile bu sudakoşan böceği bu bir astronot diyerek kendisi gösteriyor ama gel gelelim zıplama ve atlama olsun ikisinde de çok temkinli tutunarak iner zıplamaya çalışırken bir eli hep havadadır tutunmak için biz yakın zamanda pedogoğa gittik hatta ben ergoterapiye götürmeli miyim diye bile sordum pedogog gerek olmadığını sadece çalıştığım dönemde ilgisiz kaldığını söyledi bende yaklaşık 8 aydır çalışmıyorum ve çalıştığım dönemde çok fazla ekrana maruz kaldı bebeğim, doktorumuz oyunlarla zıplamayı öğretebilirsin hemen olmak zorunda değil aceleci davranma demişti bana şuan dalinlerin şarkısını çok seviyor ve bitek onu açtığım da zıplamaya çalışıyor