Bebekligiller Anneler bir bakar mısınız? Ben başvuru yaptım fakat babadan gelir durum belgesi istiyor. Benim eşim ailesiyle birlikte çalışıyor ve parayı elden alıyor. Bunu nasıl ispat edebilirim. Dosya yüklemem gerekiyor
Femme1 Bebekligiller bizden hiç böyle bişi istenmedı bende bassvurdum hatta gecen sene katıldık istemedılerr. sadece anne baba kımlık fotokobısı
Alya-Sena Bebekligiller 153 arayıp sorun isterseniz bir çözüm bulurlar bende yedeklere basvurdum inş dönerler
Bebekligiller Alya-Sena ben şimdi başvuru yaptım. Bütün belgeleri de hallettim yükledim fakat yine de belge bekleniyor diyo. Bide bu yedek başvuru haberi hiçbir yerde yok. İnstagram sayfasında göremedim. Tesadüfen Web sitesine girdim de gördüm
Alya-Sena Bebekligiller bende de hala belge bekleniyor diyor ocagın 26 sında mı ne basvurdum bende. Evet yedek basvuru diye hiç bir paylaşım olmadı bende tesadüfen girdiğimde gördüm bakalım döneceklermi
BongomyaPrensi Alya-Sena oğlum gündüz çocuk bakımevine gidiyor belediyeye bağlı oda ücreti Ocak ayından sonra bi anda 2 binden 5 bine çıkardılar çoğu veli aldı çocuğunu o yüzden yedek başvuru kontenjanı açılmıştır yedek isimleri dönem ortası çağırdıklari oluyormuş bende bugün duydum bunu bir veliden
Alya-Sena BongomyaPrensi yuvam İstanbul 5 bin idi heralde yani ben öyle duymuştum sizinki ne diye geçiyor 5 bin tam gün kreş için bana normal geliyor özeller 15 20 bin en az
BongomyaPrensi Alya-Sena evet banada çok normal geliyor sonuçta dışarda özele göndermeye kalksan uçuk fiyatlari ama herkes öyle düşünmüyor Gündüz çocuk bakımevi olarak aratırsanız çıkacaktır yuvam İstanbul Eylül gibi zam yaptı Ben çok memnunum sabah kahvaltısı öğlen yemeği ve bir ara öğün veriliyor her konuda çok ilgililer sağolsunlar