mervebrs Kızlar siz nezaman regl oldunuz benim bebegim sadece anne sütü alıyor 2.5 aylık ben regl oldum dr aslinda 1 yılı bile bulabilir emziriyorsun demisti simdi 2 gündür leke leke geliyor anlamadım ne agrım var ne birsey ilk reglilerde böyle olabiliyormu
aysebb mervebrs Evet emzirdiğiniz sürece olmamak, leke şeklinde olmak normal. Ben 2 yıl sonra olmuştum ilk
sevcan12 4.ayımda stresten olmuştum o gün bugündür oluyorum ama bazen düzenli bazen düzensiz bir şekilde