Kızlar merhaba,
Lohusalıkta insan gerçekten çok yalnız ve yorgun hissedebiliyor.
Sizi bu dönemde gerçekten iyi hissettiren şeyler neler oldu?
Bir rutin, bir alışkanlık…
Bebek uyurken ya da gün içinde kendiniz için yaptığınız, “iyi ki” dediğiniz şeyler var mı?
Paylaşalım, belki birbirimize iyi gelir 🤍