Ay kızlar 5+5 iken başladı bulantım kusmam 6+3 üm tavan yaptı hiç tuvaletten çıkamıyorum kızım 3 yaş 3 aylık sabah akşam dışarıdan hazır yiyor önceden çeşit çeşit ev yemekleri yapardım hiç gücüm kuvvetim yok bi yumurta bile yapamıyorum yavruma 😞😞
İlk hamileliğimde de böyleydim sürekli serum mama desteği gördüm 5,5 ay boyunca, şimdi doktor böyle giderse yine yatış yapacağım diyor kızım ortada sefil oluyo ne ilgilenebiliyorum ne oyun oynayabiliyorum hiç bisey yapamıyorum. Anne ne zaman iyileşeceksin diye başımda bekliyor 🥹 bu süreçte siz neler yaptınız