pudu yani gerekli mi bilmiyorum benşm için menenjit daha gerekli ama rotanın çok bir koruyuculupu olduğunu sanmıyorum benim kızım 2 dozunu da yaptırdım. Bir hafta sonrasında rota virüse yakalandı serum takıldı prebiyotik verildi ama yatış olacak duruma gelemedi arkadaşım hiç vurdurmadı mesela 5 yalında çocuk daha bşr kere bile olmadı