Sanki yeni bir özellik yüklendi bana ne yersem içindeki herşeyin kokusundan tiksiniyorum ve midem bulanıyor yiyemiyorum menemen yesem domates kokuyor yağ kokuyor kahve içiyorum içindeki süt kokuyor midem bulanıyor bunlar sadece örnek herşeye karşı böyleyim ve böyle değildim yeni başlayan bir durum hiç bişeyden değilse sırf bu yüzden kilo vercem mide bulantısından öğürmekten (hamile değilim)