Kızlar ya ben boyle dusunmemıstım. 5 aylıı oglumu bıraktım sımdı babasına iş baslangıcı ıcın yola cıktım. Uyanıktı miniş miniş bakıyordu bana daha 3 dk oldu cıkalı cok ozledım. Otobuste aglıcam neredeyse. Cıftetelli dınlıyorum yıne olmuyo aglamamak ıcın. Ne zor bır durummus 🥺 kendımı onun ıcın calıstıgımı dusunerek motive etmeye calısıyorum