Güzel anneler , kızım 6 gün önce ateşlendi . Viral enfeksiyon geçirdiğini söyledi doktorum
Sadece kollarını kundak yapıyorduk , dedim ki bırakıyorum artık. 6 gündür kundağı bıraktım ama sürekli kendisini uyandırıyor. Ben de uyku yüzü görmüyorum resmen 😔 bide şu 4. ay atağındayız 1 aya yaklaştık . ( inşallah biter )
Her şey üst üste geldi , kundaksız uyumaya ne zaman alışır ? Ya da alışır mı ?
Eşim , tekrardan kundak yapalım diyor . 6 günümü çöp etmek istemiyorum
ALIŞIR MI ?