annebebegi Kızlar kilo almadan dolayı adet olamadım daha 2 doktorada gittim spiral yerinde hatta yumurtan büyümüş çatlamak üzre falan dedi sıkıntı yok ağrılarımda var fakat olamıyorum be yapmam lazım