KaderK Kızlar 11 aylık bebeğim var doğumdan sonra alt bölgemde çok fazla ağrı oluyodu ve karnımda geçmeyen yerleşmeyen bir şişlik vardı doktora gittim karın kaslarım çok fazla gevşediği için göbek fıtığı olmuşum böyle bşy başına gelen var mı