civcivmom 95 ve üzeri normal kabul ediliyor trakeostomili, cihaza bağlı oğlum vardı 90 biraz düşük telaş yapmayın ama bence acile gidin eğer doğru ölçüm yaptıysanız oksijen alması ve balgam atmadı gerekiyor Rabbim şifa versin bi an önce iyileşir inşallah❤