miko1297 bu her çocukta aynı değil ama bazı çocuklar 2 dile maruz kalınca geç konuşuyorlarmış benim oğlum 3,5 yaşında 3 yaşında sadece sayılı kelimeler söyleyebiliyordu bana baba diyordu küçüğe lu diyordu bir sürü Dr ve uzman psikiyatri kere götürdüm hepsinin söylediği tek şey bebeğinizin hiç problemi yok sadece akranlarıyla vakit geçirsin dedi ve kreşe gönderdim şuan 3,5 yaşında ve kaç ay içinde tamamen dili açıldı ve çok şükür herşeyi konuşuyor bence sizde kreşe gönderin muhakkak faydasını göreceksiniz