Kızlar merhaba bu akşam üç tane trans genetik tetra balığı ve iki tane melek balığı aldık. Akvaryum büyük ve bakımlı. Bir tane tetra balığı değişik hareketler gösteriyor. Sürekli filtresi nin akıntısına kendisini bırakıyor, ters yüzüyor, bitkilerin arasına girip baş aşağı duruyor. İlk koyduğumuz zaman sürekli ısıtıcının yanında duruyordu, ısıtıcıya sürtünüyordu. Diğerlerinde bir problem yok ama bu tetra beni düşündürdü. Bi problem olabilir mi? Hastamıdır? Ölüyormudur? Yada stres?