Esra_54 Hahaha 😅😅 Anneyiz halden anlıyoruz😅😅 Şöyle ki elim ayağım oldu diyebilirim. Eşyalarda çekme hiç olmadı sadece eşimin pazardan aldığımız kısa kollusu çekti onun dışında çekmedi. Kot pantolonları bir kere attım aşındırdı o yüzden onları atmıyorum diğer her şeyi atıyorum.
Kızımın eşyalarını:Narin-dolap kuruluğu +1- hassas programda
Havluları: Havlu-dolap kuruluğu +1-hassas programda
Diğer karışık eşyaları ve nevresimleri:Mix-dolap kuruluğu +1-hassas programda kurutuyorum.
Müsait oldukça da su haznesini ve toz haznesini temizliyorum. Bazen üst üste kurutucuyu çalıştırıyorum su haznesi dolunca uyarı veriyor zaten