asilbertug İşbir kiki almıştım. 2 yıldır kullanıyor bebeğim. Şu an bir sorun yok. Ama istediğim ölçüde hazırda yoktu, gelmesi 2 ay sürdü ve defalarca aradım şikayet ettim. Yani vaad ettikleri zamanda teslim etmiyorlar. Bize 30 gün dediler sözleşmeye 60 gün yazmışlar. Doğuma yetişmeyecekti neredeyse (erken doğum oldu:) şimdiki aklım olsa diğer şubeleri arar hangisinde hazır varsa oradan alırdım.