ozankra biberonu da birden bırakamıyoruz maalesef aç kalmamaları için 🥺
Bizim biberon hızlı akışta değil, bi ara sinirleniyordu hatta az süt geldiği için ama yine de daha düzenli bir akış var onu tercih ediyor.
Memede bazen hızlı bazen yavaş akış oluyor bende ikisi de problem bebek için.
Ben çoğunlukla mama verdiğim için biberona mecburum, emse bile benim sütümle doyması zaten mümkün değil, üstüne çalışmaya başlıyorum ben işteyken mecburen biberon kullanacaktı o yüzden tamamen bıraktırmak için uğraşmadım. 3.ayda meme reddi başladı, emmek istemiyor kafasını sürekli etrafa çevirip bakınıyor ya da benimle sohbet etmeye çalışıyordu emzirmeyi denediğimde. Bu ay işte günde birkaç defa kafasına esiyor emiyor da. Ama bu bir ayda hastalık oldu, yatılı misafirler oldu falan derken sağım yapamadım sütüm daha da azaldı.