ben 22 aylıkken kestim ani bir sinir ve sürekli emzirmeye bağlı oluşan daralmadan ötürü.
Aslında rahat 3-4 ay aklımdaydı ama hiç cesaret edememiştim adeta memeye aşık biriydi bebeğim.
Sabir tası sürdüm ilk günler geceler çok zordu özelikle gündüz uykusunu yapmak istemedi hiç vs ama şükür zaman geçtikçe unutuyor 🥲