Kızlar hayırlı geceleriniz olsun sezeryan olalı 3 yıl oldu o günden beri ara ara gaz sancım oluyo berbat bi agrı gece yine başladı kitlendim kaldım yürüyemedim bile ölüyorum sandım başına gelen varmı bi fikriniz varmı acaba ne iyi gelir geçmezse hastaneye gidecem