Kızlar oğlumun ilk doğum günü olacak ve aile arasında bir kutlama yapalım dedik geniş aile olarak bayrama denk gelecek. Eşimin yiğenleri benim yeğenlerim iki taraf da 3-6 yaş arası çocuklar var bende çocuklara da hediyelik almayı düşündüm. Böyle çocuklar için boyama kitleri oluyor onları düşündüm ana okul çocukları sonuçta severler diye. Sizce nasıl fikir? Çocuklara doğum gününde hediye dağıtmak saçma mı? Hem bayram hediyeliği hem doğum gününden hatıra gibi düşündüm. Ablamın arkadaşı yapıyor ondan almayı düşünüyorum. Farklı bir şey mi bakmalıyım yada fikir verin lütfen 🥰
