Olum 3.5 yaşında aslında kafayla alakalı hep bir problem yaşadık doğduğundan bu yana.. süt alerjisi vardı bağırsak tepkiliydi ve hep kaka yapmadı problemliydi kabızlık yüzünden götürmediğim doktor kalmadı son olarak 2 yaşında kendim eliminasyon yapmaya karar verdim ve geçti atlattık 32 ayda bezi bıraktık çişte sorun yok ama kaka tutuyor yumuşak aslında kakası yani bal kısmı sert diğer taraflar yumuşak ama yok yok yönergeleri olamıyorum acıyor diyor pek sebze de yediremiyorum ama çabagösteriyorum dulcısofta başladım 3 gündür Hindistan cevizi yağı veriyorum vs ama ikna edemiyorum napayım allah aşkına siz söyleyin öfke patlaması yaşadım az önce o kadar sinirlendim ki haliyle çok ağladı şuan ölsem daha iyi Vicdan azabını yaşıyorum öyle bi anne değilim çünkü ama sabrım kalmadı