Aysun2112 Merhaba kızlar. Tüp bebekle ilk kızımı kucağıma aldım şimdi 2 yaşinda. 2. Yi düşündük transfer oldum kimyasal oldu. 3. Denemede doktor düşük kalitede iki embriyo koydu ve ikiside tuttu. Çok korkuyorum iki bebekten. Hep derdim allah ikizi olana yardım etsin nedense hep çok zor gelmişti bana. Şimdi 7 haftalık oldu. İkizi olan süreç nasıl oluyor riskleri falan hakkında bilgilerinizi paylaşır mısınız
Asyaveannesi04 Aysun2112 zor ama harika birşey abimin var ikizleri şimdi 20 yaşında oldular. Annem, yengem herkes pervane oluyordu
3kedili2bebekli Aysun2112 valla yalan yok kolay diyemem ama benim gibi keyfine düşkün hiç çocuk tecrubesi olmamış bir insan bile buyuttuyse siz hayli hayli doğurur buyutursunuz sadece destek alabileceğiniz birileri varsa iyi olur yoksa da halledersiniz ilk 6-7 ay oturmaya başlayana kadar tabi zorlukları var emzirme dönemi yenidoğan dönemi vs sarsici biraz ama hepsi geçiyor şimdi bende 3. Bebeme hamileyim supriz bir şekilde mesela hiç korkmuyorum en güzelini tecrübe ettim ben bu bana ne yapabilir modundayim bir de ikizler daha uyumlu oluyor uyku eğitimi vs vermesi daha kolay oluyor çünkü doğuştan zaten beklemeyi öğreniyorlar Sabri öğreniyorlar anne biriyle ilgilenirken diğeri bekliyor vs derken 1 yaştan sonra birbirleri ile iletişimi ciddi anlamda artinca kolay olacak +1 çocuğunuz daha varmış onun da etkisi olur inşallah olumlu şekilde
Berfin4720 Aysun2112 benmde ilk çocuğum ve ikizlerimin arasında 2 yaş vardı evet zorlanıyorsun ama alışıyorsun o rutine ve gerçekten ikiz bambaşka bişey harika bi duygu imkanınız varsa yardımcı bi abla tutsanız yada anneniz gelirse yardıma daha iyi oöur
Aysun2112 3kedili2bebekli yaa çok içimi ferahlattınız ben çok ağlamıştım umarım sonu güzel olur. Yardımcu tutmayı düşünüyorum inşallah
3kedili2bebekli Aysun2112 bir yardimciyla hayli hayli üstünden gelirsiniz hiç dert etmeyin çok iyi olur birini tutsanız en azından ev işleriyle bile ilgilense oh dersiniz büyüdükçe her şey kolaylaşıyor
beril12345 Kolay diyemem ama abartıldığı kadar zor değil. Ben 2,5-3 aylık olduklarından beri tek başıma bakıyorum. En zor dönemleri ilk aylar. Sonrası daha kolay. Ya da o zorluğa alışıyorsun. Ama kesinlikle gözünüz korkmasın. İkiz annesi olmak çok güzel 🫠