Goktugmom_ Evet ülkemizde de çok canı varlıklar var ama hiç şimdiye kadar bir ada kurulup, çocukların kaçırılıp, teciz, tecavüz ve daha fazlası edilip, öldürüp, kanlarının içildiğini, ve onları yediklerini duydunuz mu? Ben duymadım, bu yüzden de saf olduğumu düşünmüyorum. Biraz daha kelimelerinize dikkat ederseniz sevinirim.