fatmaanuurr22 cehennem değil. Lütfen bu dünyada yansınlar. Sıraya dizilip kurşuna dizilsinler. Tüm dünyada aynı anda canlı yayınla gösterilsin. İnsanlığın tekrar normale dönmesi için ibretlik ölümleri olmalı. Yoksa hesabı cehenneme kalan bir suçun, günahın cehennem inancı olmayanları durduracağına asla inanmıyorum.
Bu yapılır mı? Hayır çünkü o kadar güçlüler ki hem siyasi hem ekonomik yönden öyle bağlantıları var ki üçüncü dünya savaşı çıkarırlar yine de onlara bir şey olmaz.
Dualarımda hep diyorum ki ben öleceksem, evladım kendi ayaklarının üstünde duramayacak yaşta kalacaksa o da benimle ölsün. Kimsenin vicdanına emanet edemeyeceğimiz bir dünyada yaşıyoruz.