aselayaz2125 7 ay 21 günlük hiç dişi yok kızlar ilk alt sonra üst çıkar diye biliyorum köpek dişi bu şekilde diş mi bu sizce
momyyorgun aselayaz2125 bana diş gibi gelmedi açıkçası devamlı gittiğiniz doktor varsa bi sorun bence
aselayaz2125 Balbulutu ilk alt bazen de nadiren üst çıkar ama köpek dişi hic duymamıştım ya olabiliyor mu ki böyle 😮💨
aselayaz2125 momyyorgun yani yok herzaman farklı doktor denk geliyor ama sağlık ocağına aile hekimine götürsem diyorum sürekli huzursuz birde herseyi ısırmak istiyor
momyyorgun aselayaz2125 bilemedim ya geçmiş olsun, ama şimdiki doktorlar bile anlamıyor sanki çocuğum diş çıkarmak üzere dedim yok çıkarmıyor dedi diş çıktı
aselayaz2125 momyyorgun haklısınız bana da ta 4 aylıkken diş geliyor demişti hemşire ne gelen ne giden yok kac ay oldu