laylaozdemrr Merhaba kızlar 5 şubatta Allahın izniyle ikinci bebeğimi kucağıma alıcam ilk bebeğim doğduktan sonra ilk zamanlar güzel sütüm vardı emiyordu sonra doktorun ve çevremin yanlış yönlendirmesiyle mamaya başlamak zorunda kaldı emzirme + mama Meme reddi oldu 3 ay zar zor yarım yamalak emzirdim sütüm kesildi Aynı şeyleri tekrar yaşamaktan çok korkuyorum ne olursa olsun emzirmek istiyorum bu konuda tecrübesi olan annelerden yardım istiyorum ne yapmam gerek siz neler yaptınız?
Asyaveannesi04 laylaozdemrr bol su, annenin dinlenmesi, tahin kesinlikle. Birde kimseyi duymayın her zaman annenin bildiği daha doğrudur
cnsu77 laylaozdemrr o biraz şans işi diye düşünüyorum ben de 5 ay zar zor emzirdim biberonla mama veriyordum ondan dolayı diye düşündüm burada saatlerce forumları okudum kimisi hiç biberon vermediği halde meme reddi yaşamış kimisi şırıngayla verdiği halde yaşamış. Kuzenimin bebeği doğduğundan beri emmedi mesela. Bebeğe bağlı olduğunu düşünüyorum ben. Sağlıklı olsunlar da çok da kafaya takmamak lazım. Ama tabii ki inşallah emer ve inşallah sütünüz bol olur ❤️🌸
dygskerem laylaozdemrr ilk günler sürekli emzirdim bol sıvı tüketimi ve uyku sütü çok artırıyor bol su komposto kuru incir kuru dut hoşafı kefir gibi sıvıları ben çok tükettim ilk günler bide hep sütüm gelmiyor diye stres yapmadım stres de çok etkiliyor hep olumlu düşünün destek olacak birisi varsa dinlenin bol bol sonrasında da tahin helvası bulgur pilavı bol yeşillik ❤️ sağlıkla kucağınıza alın
Serifealya Bol bol yeşillik tüketin tahin helvası hurma çok güzel süt yapıyor ben ilk aylarda hurmayi çok tüketildiği bol bol su çok güzel süt yapar
laylaozdemrr Serifealya hadi inşallah bütün tuşlara basıcam ilk kızımda çok içimde kaldı En önemlisi kimseyi dinlemicem
Serifealya laylaozdemrr aynen kimseyi dinlemeyin siz bildiğiniz gibi yapın size göre hangisi uygunsa onu uygulayin
mevos25 bol su, uyku, sık emzirme, proteinli kaliteli beslenme, bebekle ten teması, memeyi doğru kavraması, sütüm olcak mı endişesi taşımamak mümkün olduğunca…ve sabır
momyyorgun laylaozdemrr bol su 💧 Su çok içmek için de tatlı şeyler tüketmek gerek bence tahin helvası , dereotu , rezene cayı
yakisiklinin_annesi laylaozdemrr belkide mamaya başladığınız için öyle olmuştur ama sütünüz olduğu müddetçe mama vermeyin karnı duymadığını zaten huysuzluğundan anlarsınız biberon ister istemez meme reddi yapıyor birde dut suyunun çok işe yaradığını duymuştum kolaylıkla sağlıkla hidayetle bebişinizi kucağınıza alın
gamzegem laylaozdemrr Ben en çok bestlak damladan fayda gördüm ama suya koyup içmedim direkt ağzıma sıkıp içiyordum. Sütümü çok arttırmıştı