minikkelebek4 Kızlar ben doğumdan sonra saçını kestirmedim hala kestirmekte istemiyoruz ne yapabilirim acaba çok dökülüyor saçı bugün farkettim önünde açıklık olmuş 🙁
altay2123 minikkelebek4 bu birçok bebekte görülen birşey oglumunda döküldü sonradan çıktı çok daha güzel çıktı
minikkelebek4 altay2123 peki bu dökülme sırasında kestirdiniz mi yoksa beklediniz mi geçmesini her hangi birşey yaptınız mı yani
altay2123 minikkelebek4 yok hayır kestirmedim ön taraf komple döküldü arkalar ense tarafi dökülmedi yenidoğan kiyafetkerinde şapkası olur ya onu takardim cikarinca hepsi yapismjs olurdu