Merhaba kızlar oğlum 3 yaşında daha sünnet etmedim yaz da edecektik oğlum enfeksiyon oldu sonra ederiz dedik öyle erteledik 2 gündür baya huzursuz dün ateşi vardı ilaçla geçti bende öyle pipisine falan hiç bakmadım aklıma gelmedi öyle bişey akşam duş aldırdım lifledim anne ağriyor dedi bi baktım şişmiş yan tarafı acaba sünnet olmadığı için mi zaten yarın doktora gideriz kesin de böyle bişeyden anlayan yada başına gelen var mı korktum