Kızlar kızım var 5 yaşında vajinasının kaşındıgını söylüyor. Hemen doktora götürdüm idrar testi ve kültürü verdik ama tertemiz . Doktor çok su içsin dedi ama çocuğun eli hep orda. Bakıyorum ne içte ne dışts bir kızarıklık yok üstü kaşınıyo diyo harıl harıl bi kaşıma yok ama öyle söylüyor. Islak mendil hiç kullanmayıx oraya her tuvalette mutlaka yıkarım kurularım iç çamaşırlarımız ütülenir her gün değişirim ama neden olur başına gelip de çare bulan oldu mu