Pinardgn-22 hatırlamıyorum şuan üç sene önce almıştık biz. Bizim aldığımız takımın artık stokları yok bir de artık. Geçen sene kitaplığını ilave etmek istediğimizde böyle söylemişlerdi.
Benim kızım çok hareketli yatağının üzerine çıkar zıplat, diğer mobilyaların da tepesinde geziyor, o açıdan çok memnunum ben sağlam epey.