shi Pinardgn-22 ben kendim yaptırmıştım kızım daha doğmadan bence kendin öel yaptır rengini felan daha güzel oluyor
Asyaveannesi04 Pinardgn-22 samsorinden aldım geçen sene 40 bine bu sene 120 bin olmuş şaka gibi lidyanın odası bizim odamız sadece dolabını daha büyük aldım
Minikkalbinannesi Pinardgn-22 oğlum şuan 3 yaşında hamileyken almıştım fiyatını hiç hatırlamıyorum çok pahalı da değildi o zamanlar çok ucuz da 😂ama kalite olarak kesinlikle tercih edebilirsiniz kelebek mobilyayı
HELELEKADIN Pinardgn-22 çocukcanbebemobilyaları var instada ordan alıcam inşallah çok beğendiğim iki üç model var fiyatları da iyi bizzat mağazadan görüp almayı düşünüyorum
shi Pinardgn-22 yok hayır uygun olmuyor canım biraz pahalı oluyor maddi durumun müsaitse dicektim zaten en azından mobilyası ağaç oluyor ömürlük yani yatagınıda büyük yaptırdım kız çocugu kullanır uzun bir zaman
shi Pinardgn-22 kızım 27 aylık 4 aylık hamileyken yaptırmıştım 2.5 yıl önce dyelim boyasıyla birlikte 43 bini bulmuştu ama dediğim gibi en azından çok sağlam oluyor